Οι τρεις άξονες του σχεδιασμού του νέου Ηρακλή

Νέα εποχή, νέα διοικητική κατάσταση, νέες προσδοκίες και κυρίως διαφορετικές, προς το καλύτερο, προοπτικές. Η έλευση του Τομ Παπαδόπουλου στον Ηρακλή εκτός από την οικονομική συνέπεια που περιμένουν άπαντες, φέρνει και ελπίδες για ένα καλύτερο μέλλον.

Πέραν του αγωνιστικού στο οποίο «υπεύθυνοι» είναι ο Αλέκος Βοσνιάδης, οι παίκτες του αλλά και ο Παύλος Μυροφορίδης που έκανε τον σχεδιασμό του ρόστερ, ο ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας θέλει να πραγματοποιήσει μία σειρά αλλαγών στην ΠΑΕ. Εξ ου και η επιλογή του να βάλει νέα πρόσωπα στο ΔΣ που έχουν εμπειρία στον τομέα που δραστηριοποιούνται. Από αυτούς περιμένει άλλωστε αυτή την τεχνογνωσία αλλά και τις γνωριμίες που έχουν-όπως και ο ίδιος φυσικά- να την αξιοποιήσουν προς όφελος της ομάδας. Αλλάζοντας άρδην την ερασιτεχνική λειτουργία και οργάνωση που επικρατούσε για χρόνια στους κυανόλευκους.

Η «Μ» παρουσιάζει τους τρεις άξονες του σχεδιασμού του Τομ Παπαδόπουλου και τι περιμένει σε ισάριθμους τομείς, όπως είναι ο οικονομικός, ο επικοινωνιακός αλλά και ο διοικητικός.

1)«Εξοδος» στις αγορές, χορηγίες και διαφημίσεις

Ενας από τους τομείς που έχουν δώσει μεγάλη βαρύτητα στον Ηρακλή είναι ο οικονομικός και δη ο χορηγικός. Οι κυανόλευκοι με την έλευση του Τομ Παπαδόπουλου πρέπει να αποκτήσουν και πάλι την… έξωθεν καλή μαρτυρία και κυρίως να «ανοιχτούν» και πάλι στην αγορά για να διεκδικήσουν μερίδιό της. Οπερ σημαίνει να μπουν στα ταμεία χρήματα από διαφημίσεις και χορηγίες που τα προηγούμενα χρόνια αποτελούσαν «είδος προς εξαφάνιση». Η τοποθέτηση στο διοικητικό συμβούλιο των κ.κ Παλαιοβράχα και Χατζόγλου (φωτό) είναι προς αυτή την κατεύθυνση, μιας και αμφότεροι λόγω επαγγέλματος κινούνται στην… πιάτσα, γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις και μπορούν να κλείσουν συμφωνίες. Όπως για τη φανέλα της ομάδας αλλά και για τις διαφημιστικές πινακίδες του Καυτανζογλείου.

2)Επικοινωνιακή προβολή και παρουσία στα ΜΜΕ

Η πιστροφή του Ηρακλή στις επαγγελματικές κατηγορίες και η παρουσία του στον… προθάλαμο της Super League, αναγκάζει τους κυανόλευκους να οργανωθούν επικοινωνιακά. Η ερασιτεχνική χρονιά στη Γ’ Εθνική που δικαιολογούσε λάθη και ελλείψεις τελείωσε και ο Ηρακλής πρέπει και πάλι να λειτουργήσει επαγγελματικά. Απαραίτητη για την καλύτερη προβολή της ομάδας είναι η στελέχωσή της με έμπειρα άτομα που θα αναλάβουν το δημοσιογραφικό, διαδικτυακό και επικοινωνιακό κομμάτι των κυανόλευκων. Πράγματα αυτονόητα δηλαδή για κάθε σοβαρό επαγγελματικό σύλλογο, άλλα τόσο άγνωστα για τον Ηρακλή τα προηγούμενα χρόνια. Η παρουσία του Νίκου Υψηλάντη έχει σχέση με το συγκεκριμένο κομμάτι, μιας και είναι ένας άνθρωπος που γνωρίζει από ΜΜΕ, social media και κυρίως dna Ηρακλή.

3)Διοικητική ασφάλεια και «υψηλές» επαφές

Τομ Παπαδόπουλος ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος και Στάθης Καραντώνης (φωτό) ως αντιπρόεδρος προσφέρουν πλέον διοικητική σταθερότητα, ασφάλεια και επαφή με τα… υψηλά κλιμάκια. Κάτι που έλειπε πολλά χρόνια από τους κυανόλευκους με αποτέλεσμα σε πάμπολλες περιπτώσεις να αποτελούν κυριολεκτικά «σάκο του μποξ». Αμφότεροι έχουν πολλές και σημαντικές γνωριμίες, σε ΗΠΑ και Ελλάδα και φάνηκε έστω και λίγο την περίοδο που βρέθηκαν στη χώρα. Οι δυο τους συναντήθηκαν με τον υφυπουργό Αθλητισμού, Γιώργο Βασιλειάδη στον οποίο τόνισαν ότι περιμένουν υλοποίηση των υποσχέσεών του, είχαν γνωριμία με τον ΓΓΑ αλλά φυσικά και με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στη ΔΕΘ. Ρίχνοντας κανείς μία ματιά στο διαδίκτυο άλλωστε μπορεί να διαπιστώσει τις γνωριμίες που έχει ιδιαίτερα ο κ. Καραντώνης και το τι μπορεί να προσφέρει στον Ηρακλή.

ΠΗΓΗ: metrosport

The post Οι τρεις άξονες του σχεδιασμού του νέου Ηρακλή appeared first on Mikriliga.com.

Πηγή: mikriliga.com

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...