«Το ελληνικό ποδόσφαιρο βρωμάει μιζέρια, ο Ηρακλής θέλει να φέρει κάτι διαφορετικό» (pics & vids)

Ο Υπεύθυνος Επικοινωνίας της ΠΑΕ Ηρακλής, Νίκος Υψηλάντης μιλάει στο gazzetta.gr για την καμπάνια των εισιτηρίων διαρκείας με αντάλλαγμα καναπέδες, μιλάει για τη βια των συνθημάτων και των ανακοινώσεων στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τα μηνύματα αλληλεγγύης που θέλει να περάσει ο «Γηραιός».

Μπορεί οι αγώνες του Ηρακλή να προβάλονται στην τηλεόραση, όμως η διοίκηση της ομάδας θέλει να βλέπει γεμάτο το Καυτανζόγλειο και όχι τα… σαλόνια. Έτσι, έκανε το απλό. Ζήτησε από τον κόσμο να σηκωθεί από τον καναπέ, να τον πάρει στα χέρια και να τον πάει στη Μίκρα. Σε αντάλλαγμα, θα πάρει ένα εισιτήριο διαρκείας, για να βλέπει την αγαπημένη του ομάδα από κοντά!

Η καμπάνια των Θεσσαλονικέων έκλεψε τις εντυπώσεις στα social media, αφού τα σποτάκια είχαν χιούμορ, πρωτοτυπία και κάτι διαφορετικό να δώσουν στο ελληνικό ποδοσφαιρικό τοπίο. Αυτό που «μυρίζει έντονα μιζέρια», όπως λέει μιλώντας στο gazzetta.gr ο υπεύθυνος επικοινωνίας του συλλόγου, Νίκος Υψηλάντης.

Οι καναπέδες που πάνε οι οπαδοί του Ηρακλή στη Μίκρα θα δοθούν στο Σωματείο ΡΕΤΟ ΕΛΛΑΣ – ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ, μια Μ.Κ.Ο. με κοινωφελή, κοινωνικό και μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα, ένα δίκτυο Αλληλέγγυας και Συνεργατικής Οικονομίας με σκοπό την ψυχική, πολιτιστική και πνευματική βοήθεια στους ανθρώπους που ζουν στο περιθώριο και ιδιαίτερα τους τοξικομανείς.

Το μήνυμα της ΠΑΕ λοιπόν είναι διττό: «ελάτε να στηρίξετε την ομάδα», καθώς και «κάντε μια καλή πράξη για τους συνανθρώπους μας». Είναι όσα πρεσβεύει η κερκίδα των οπαδών του «Γηραιού» εδώ και χρόνια και όσα θα ήθελαν στην ομάδα να συνεχίσουν να κάνουν σταθερά και αμείωτα.

Ο κ. Υψηλάντης αναφέρθηκε στο σκεπτικό και την καμπάνια, αποποιούμενος πάντως τα credits για την ιδέα και την εκτέλεση, που ανήκουν σε ανθρώπους που προσφέρουν αφιλοκερδώς στον σύλλογο και σύντομα θα τον στελεχώσουν στο κομμάτι της επικοινωνίας. Εξάλλου, μιλάει για την απογοητευτική εικόνα βίας, όχι της σωματικής, αλλά της λεκτικής μεταξύ οπαδών, δηλώνει ότι του λείπει το «κολάντρισμα» και ο χαβαλές μεταξύ αντιπάλων μετά από ένα παιχνίδι και… προειδοποιεί πως αυτό θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, ώστε να είναι ο Ηρακλής ο πρεσβευτής ενός διαφορετικού μηνύματος, που θα φέρει πρωτοτυπία και χιούμορ.

«Θέλαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό, που να θυμίζει τον Ηρακλή. Δεν ήθελα να πάμε στα τετριμμένα, ένα κλισέ σλόγκαν για τα διαρκείας. Ζήτησα κάτι out-of-the-box. Δεν είχαμε την ψευδαίσθηση ότι έτσι θα πουλήσουμε 3.000 διαρκείας παραπάνω, αλλά να φωνάξουμε πως είμαστε εδώ.

Σκεφτήκαμε πως απευθυνόμαστε στους γνωστούς καναπεδάκηδες! Αυτή είναι η αρχή της καμπάνιας. Έτσι προέκυψε το concept, ψάχναμε να βρούμε τρόπους για να προσελκύσουμε κόσμο. Δεν περιμέναμε ποτέ να υπάρχει κόσμος να βρεθεί κόσμος που θα φέρει τους καναπέδες τους! Την πρώτη μέρα που βγήκε το σποτ με τον σκύλο, ένας άνθρωπος μας πήρε και μας είπε ότι έχει πάρει καινούργιο καναπέ και θέλει να φέρει τον παλιό του στη Μίκρα, αφού πρόκειται για καλό σκοπό! Από τότε υπάρχει βροχή μηνυμάτων, που ρωτούν πως στοιχειοθετείται ο καναπές! Αν πχ είναι το ίδιο μια αναδιπλώμενη πολυθρόνα. Εμείς τους απαντάμε πως οποιοδήποτε έπιπλο έχετε, στο οποίο κάθεστε και βλέπετε τον Ηρακλή στην τηλεόραση, φέρτε το σε μας και πάρτε ένα διαρκείας, ώστε να τον παρακολουθείτε από το γήπεδο!

Αυτό είναι μέσες άκρες το σκεπτικό. Θέλω να πω πως δεν είναι δική μου η ιδέα και η εκτέλεση, αφού δεν είναι το αντικείμενό μου. Ξέρω όμως πως δεν αρκεί να κάνεις κάτι καλό, αλλά να έχει και συνέχεια. Αυτό θέλουμε, να υπάρχει κάτι καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, με έξυπνα μηνύματα, οπτικό υλικό, καθώς ζούμε στο 2018 και αυτό είναι που θα προσελκύσει τον κόσμο.

Επειδή η προσπάθεια που γίνεται στον Ηρακλή κουβαλάει… εκατομμύρια ευρώ αμαρτίες, η καμπάνια δεν θα έχει τεράστιο κόστος, δεν θα βλέπετε τον Ηρακλή μέσα από οποιοδήποτε ID λόγω διαφήμισης στην Google. Ο σκοπός είναι να κάνουμε τα media να μας “παίζετε”, αλλά παράλληλα να χαίρεστε να το κάνετε κι εσείς λόγω της διαφορετικότητας. Είναι δύσκολο, όμως με το μεράκι και την τρέλα των ανθρώπων που ασχολούνται, πιστεύουμε πως θα τα καταφέρουμε σε όλη τη χρονιά, μέσα από καμπάνιες προωθητικές, είτε προσπαθώντας να δείξουμε το κοινωνικό πρόσωπο, όμως κυρίως θα προσπαθήσουμε να περάσουμε μια εύθυμη νότα. Το ποδόσφαιρό μας μυρίζει έντονα μιζέρια κι επειδή την έχουμε ζήσει σε όλο της το μεγαλείο, θέλουμε να δώσουμε κάτι διαφορετικό».

Τι λείπει από το ελληνικό κομμάτι της επικοινωνίας στο ποδόσφαιρο; Είναι μόνο θέμα ιδεών ή και ανθρώπων; Ο Ηρακλής για παράδειγμα έχει μια κερκίδα που πολλές φορές στέλνει διαφορετικά μηνύματα.

«Ένα από τα πράγματα που λείπει από το ποδόσφαιρό μας είναι το κολάντρισμα, μια από τις λίγες θεσσαλονικιώτικες λέξεις που μου αρέσουν! Ο χαβαλές ανάμεσα στους φιλάθλους, με τους φίλους μου που υποστηρίζουν τον ΠΑΟΚ, τον Άρη, τον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό. Έχει εκτραχυνθεί η κατάσταση. Εγώ θα κάνω πλάκα στον φίλο μου και θα του πω “σας σκίσαμε χθες” και οι περισσότεροι δεν θα γελάσουν, αλλά θα το ρίξουν στην καφρίλα. Εμείς θέλουμε αυτό ακριβώς, να τονώσουμε τον χαβαλε. Περιμένουμε τα αποτελέσματα, για να σχολιάσουμε με χιούμορ και όχι στη λογική “σε ξέσκισα, είσαι ο πουθενάς, είσαι ο κανένας”.

Ο αθλητισμός είναι πάθος, υπάρχει κόσμος που αγαπάει την ομάδα του πιο πολύ από οτιδήποτε άλλο και πρέπει να τους σεβόμαστε γι’ αυτό, όμως αυτό πρέπει να διοχετεύεται σε ευχάριστα πράγματα. Βία δεν είναι μόνο να πλακωθούν οπαδοί στο δρόμο, βία είναι και ο τρόπος με τον οποίον γίνεται η επικοινωνία πλέον. Τα εμπρηστικά εμετικά πρωτοσέλιδα, οι ανακοινώσεις. Τα κάνουν όλοι, δεν είναι ότι τα κάνει για παράδειγμα μόνο ο Ολυμπιακός και όχι πχ ο Παναθηναϊκός. Υπάρχει κι ένας άλλος δρόμος κι αυτόν θέλουμε να δείξουμε. Δεν θα αλλάξουμε τον κόσμο, δεν λέμε ότι είμαστε οραματιστές. Έχουμε όμως πλέον ένα πρόεδρο που είναι ας πούμε “Αμερικανάκι” κι έχει τη λογική της διασκέδασης σε όλο αυτό το πράγμα, θα προσπαθήσουμε να το “δέσουμε” όλο αυτό».

Θα θέλατε η κερκίδα του Ηρακλή να συνεχίσει να εκπέμπει τέτοιου είδους μηνύματα; Να υπάρχει δηλαδή αυτό το “πολιτικό-κοινωνικό” χρώμα;

«Φυσικά, αυτό που υπάρχει έξω, έστω και με το ζόρι, η εταιρική ευθύνη, είναι σημαντική για μας, στον βαθμό που μπορούμε, αφού τα οικονομικά δεδομένα είναι πια διαφορετικά. Αν μπορούμε να κάνουμε κάτι για την κοινωνία, θα το κάνουμε».

Πως προχωράει η αναδιοργάνωση του συλλόγου;

«Είναι πολύ νωρίς για να πούμε ότι όλα δείχνουν να αλλάζουν. Έχουν ειπωθεί πολλές φορές στο παρελθόν, είτε από δόλο είτε από άγνοια και ο Ηρακλής έχει ταλαιπωρηθεί πολύ από σκαμπανεβάσματα. Εγώ θέλω να κρατάω χαμηλά τη μπάλα, γιατί πρόκειται για έναν σύλλογο που αντικειμενικά αδικηθεί.

Τα πρόσφατα παραδείγματα δείχνουν πως ο σύλλογος έχει να αντιμετωπίσει άλλα δεδομένα σε σύγκριση με άλλες ομάδες, αντιξοότητες, απίστευτες αδικίες και δυσκολίες που ακόμα υπάρχουν, όμως χάρη στο πείσμα κάποιων ανθρώπων παρέμεινε ζωντανός. Είναι υποχρέωση του ποδοσφαιρικού τμήματος να βγάλει τον Ηρακλή από το κώμα. Οι πρώτες ενδείξεις που έχουμε είναι πως ο άνθρωπος που φιλοδοξεί να το κάνει είναι υπαρκτό πρόσωπο, με υπαρκτές επιχειρήσεις και την οικονομική επιφάνεια, καθώς και την ικανότητα. Έχει κάνει μεγάλο έργο στις ΗΠΑ με την ομογένεια και αυτό είναι το πρώτο, αλλά σημαντικό λιθαράκι για να χτίσουμε πάνω σε αυτό».

Πηγή: gazzeta.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...